Osnovna škola "Dr. Franjo Tuđman" Beli Manastir

Aktivacija mTokena

Upute za mToken portal

"Mravci - znalci"

Priručnik za pomoćnike u nastavi  za rad s djecom s teškoćama u razvoju

Ucimo zajedno.pdf

Kampanja za zaustavljanje seksualnog nasilja nad djecom

Raspored zvona 2023./24.

Upisi u srednju školu

Upisi.hr

Predmetna nastava

Nastava u višim razredima (V. - VIII.) odvija se u specijaliziranim učionicama, tako gotovo svaki predmet ima svoju učionicu.

POGLEDAJTE NAŠE UČIONICE

Razredi u 2023./2024.

peti razredi šesti razredi sedmi razredi osmi razredi
5.a

8.d

Tanja Babić

Jednodnevni izlet u Osijek - 5.a i 5.b razred
Autor: Administrator , 17. 5. 2009.

U subotu, 16. svibnja 2009. godine 5.a i 5.b razred zajedno sa svojim razrednicama Vanjom Gojević i Saritom Mišir išli su na jednodnevni izlet u Osijek. Cilj izleta bio je vidjeti znamenitosti "starog" Osijeka i više saznati o njima.

Krenuli smo vlakom ujutro u 8.31h. Malo nas je zabrinulo vrijeme, nestalo je sunce i navukli su se neki oblaci i pokoja kap kiše. To nije umanjilo našu radost zbog nadolazećeg puta. Dobri kondukter osigurao nam je dva vagona, tako da smo bili nesmetani od ostalih putnika.

Na Dravski most smo stigli u 9.00h. Pješice smo krenuli do Tvrđe, najstarijeg dijela grada Osijeka. Nastavnica Vanja Gojević preuzela je ulogu vodiča i provela nas kroz povijesno putovanje. Obišli smo Vodena vrata, bastion, svodove, Franjevački samostan, trgove, crkve, vidjeli stare plemićke kuće i koja im je današnja uloga, Kužni pil ...

U 10.00h smo posjetili Muzej Slavonije. Tamo smo vidjeli nekoliko izložbi: "Udomljeno vrijeme" - odabrani kućni satovi iz Muzeja za umjetnost i obrt, te muzejskih zbirki kontinentalne Hrvatske, "S druge strane ogledala" - posvećena 130-toj obljetnici Muzeja Slavonije, "Plakat za plakat" - dio zbirke plakata od prve polovice 19. st. do kraja Drugog svjetskog rata. U Lapidariju Muzeja Slavonije izložena je zbirka rimskih kamenih spomenika, jedna od najbogatijih zbirki Antičkog pododjela Muzeja Slavonije, koja nam je i bila najzanimljivija. Upisali smo se u knjigu posjetitelja.

Došlo je vrijeme za užinu. Otišli smo na dječje igralište "Drvenpark" gdje smo nakon užine uživali u sportskim igrama.

Sljedeća postaja bio je ZOO-vrt. Uz laganu šetnju preko pješačkog mosta i lijevom obalom Drave stigli smo tamo oko 13.00h. Pošto smo imali vremena nismo mogli odoljeti prekrasno uređenom dječjem igralištu koje se nalazi uz ZOO-vrt. Dodatno nas je obradovalo i sunce koje se pojavilo i otjeralo oblake.

Na desnu obalu Drave vratili smo se kompom. Za neke je to bio poseban doživljaj. Vidjeli smo kapelicu sv. Roka i uz Dravu nastavili do Trga Ante Starčevića prošavši pored ruševina nekadašnje Bijele lađe.

Zabavili smo se uz vodoskok. Vidjeli smo osječku katedralu sv. Petra i Pavla i neki od nas su ušli i razgledali njenu unutrašnjost.

Bili smo spremni za sljedeći obrok. Otišli smo u McDonalds i dobro se najeli.

Na putu prema kolodvoru zastali smo na Zrinjevcu. I opet sportske igre, druženje...

Umorni i zadovoljni stigli smo u Beli Manastir u 18.30h.