Maske prošlosti: Tajne egipatskih bogova i hrvatskih vladara

by | pro 11, 2024 | Naslovnica

U petim i šestim razredima naše škole uspješno su provedeni razredni projekti iz povijesti koji su učenicima omogućili kreativno izražavanje, istraživanje povijesti i aktivno sudjelovanje u procesu učenja.

 

Učenici petih razreda imali su zadatak izraditi maske egipatskih bogova i faraona. Kroz ovaj projekt, učenici su imali priliku istražiti fascinantne aspekte egipatske mitologije, vjerovanja i simbolike, koja je bila ključna za svakodnevni život starih Egipćana. Svaki je učenik odabrao jednog egipatskog boga, božicu ili faraona, proučavao njegove karakteristike, moći i ulogu u mitologiji, a potom je izradio masku koja je predstavljala tog boga. Uz izradu maski, učenici su pripremili i izlaganje u prvoj osobi, predstavljajući sebe kao egipatske bogove i iznoseći informacije o svojim osobinama i ulozi u egipatskom društvu. Na ovaj zanimljiv način učenici su se upoznali sa zanimljivostima o egipatskoj civilizaciji, njezinim vjerovanjima o zagrobnom životu i bogovima, kao i s kulturnim aspektima tog fascinantnog razdoblja.

 

Učenici šestih razreda istraživali su povijest hrvatskih knezova i kraljeva. Ovaj projekt omogućio im je da se vrate u razdoblje srednjeg vijeka i dublje razumiju važnost hrvatskih vladara u oblikovanju hrvatske povijesti. Svaki je učenik odabrao jednog hrvatskog kneza ili kralja, proučavao njegov život, političke odluke, bitke koje je vodio i važnost njegovih postignuća za razvoj Hrvatske. Nakon toga, učenici su pripremili izlaganje u prvoj osobi, predstavljajući sebe kao jednog od tih vladara i iznoseći ključne događaje iz njihove vladavine, naglašavajući njihov utjecaj na srednjovjekovnu Hrvatsku. Kroz ovaj projekt učenici su se upoznali s povijesnim razdobljem srednjeg vijeka, izazovima i uspjesima hrvatskih vladara, te su na kreativan način razvijali svoje vještine istraživanja i javnog nastupa.

Prema riječima učenika za većinu je ovo bio prvi put da su izlagali na ovakav način, kroz predstavljanje u prvoj osobi i glumačku interpretaciju svojih uloga. Iako je bila prisutna trema, učenici su odlično izvršili zadatak. Neki od njih su čak pokazali iznimne glumačke sposobnosti, uživljavajući se u svoje uloge, te su svojim nastupima obogatili cijeli projekt.

 

Oba projekta nisu samo omogućila učenicima da prošire svoje znanje, već su ih potaknula na razmišljanje o važnosti povijesti, kulture i tradicije. Kroz istraživanje, izradu maski i pripremu izlaganja, učenici su naučili kako se povijest može prikazati na zanimljiv i interaktivan način, što je obogatilo njihov osobni razvoj.  Na kraju, rezultati projekata bili su izuzetno zanimljivi i poučni, a učenici su pokazali veliku kreativnost.

                                                                                                   Učiteljica povijesti Samanta Velemirović

Više slika pogledajte OVDJE!

Pročitajte još

Dan škole

Dan škole

U srijedu 14.5. u Etnološkom centru baranjske baštine naša škola svečano je obilježila Dan škole priredbom učenika. Svoje radove su na štandovima izložili Učenička zadruga Mravci znalci te učenici posebnih odjela škole. Nakon priredbe uručena su priznanja i zahvalnice...

Klokan bez granica

Klokan bez granica

Stigli su rezultati matematičkog natjecanja Klokan bez granica, održanog 20.3.2025. Među 10% najboljih su Anja Uglik i Sara Dumančič u kategoriji Leptirići. Od organizatora, Hrvatskog matematičkog društva, dobili su priznanje i nagradu. Nagrađeni su još i učenici...

Izvanučionička nastava 4.a razreda

Izvanučionička nastava 4.a razreda

Učenici 4.a razreda imali su izvanučioničku nastavu na brdu iznad Belog Manastira.Proučavali smo kukce na travnjaku, a biljke ubrali za prvi samostalni herbarij. Neki učenici su bili prvi put u brdu, vrijeme nam je bilo sunčano, a priroda oko nas prekrasna. Silvana...

Skip to content