Maske prošlosti: Tajne egipatskih bogova i hrvatskih vladara

by | pro 11, 2024 | Naslovnica

U petim i šestim razredima naše škole uspješno su provedeni razredni projekti iz povijesti koji su učenicima omogućili kreativno izražavanje, istraživanje povijesti i aktivno sudjelovanje u procesu učenja.

 

Učenici petih razreda imali su zadatak izraditi maske egipatskih bogova i faraona. Kroz ovaj projekt, učenici su imali priliku istražiti fascinantne aspekte egipatske mitologije, vjerovanja i simbolike, koja je bila ključna za svakodnevni život starih Egipćana. Svaki je učenik odabrao jednog egipatskog boga, božicu ili faraona, proučavao njegove karakteristike, moći i ulogu u mitologiji, a potom je izradio masku koja je predstavljala tog boga. Uz izradu maski, učenici su pripremili i izlaganje u prvoj osobi, predstavljajući sebe kao egipatske bogove i iznoseći informacije o svojim osobinama i ulozi u egipatskom društvu. Na ovaj zanimljiv način učenici su se upoznali sa zanimljivostima o egipatskoj civilizaciji, njezinim vjerovanjima o zagrobnom životu i bogovima, kao i s kulturnim aspektima tog fascinantnog razdoblja.

 

Učenici šestih razreda istraživali su povijest hrvatskih knezova i kraljeva. Ovaj projekt omogućio im je da se vrate u razdoblje srednjeg vijeka i dublje razumiju važnost hrvatskih vladara u oblikovanju hrvatske povijesti. Svaki je učenik odabrao jednog hrvatskog kneza ili kralja, proučavao njegov život, političke odluke, bitke koje je vodio i važnost njegovih postignuća za razvoj Hrvatske. Nakon toga, učenici su pripremili izlaganje u prvoj osobi, predstavljajući sebe kao jednog od tih vladara i iznoseći ključne događaje iz njihove vladavine, naglašavajući njihov utjecaj na srednjovjekovnu Hrvatsku. Kroz ovaj projekt učenici su se upoznali s povijesnim razdobljem srednjeg vijeka, izazovima i uspjesima hrvatskih vladara, te su na kreativan način razvijali svoje vještine istraživanja i javnog nastupa.

Prema riječima učenika za većinu je ovo bio prvi put da su izlagali na ovakav način, kroz predstavljanje u prvoj osobi i glumačku interpretaciju svojih uloga. Iako je bila prisutna trema, učenici su odlično izvršili zadatak. Neki od njih su čak pokazali iznimne glumačke sposobnosti, uživljavajući se u svoje uloge, te su svojim nastupima obogatili cijeli projekt.

 

Oba projekta nisu samo omogućila učenicima da prošire svoje znanje, već su ih potaknula na razmišljanje o važnosti povijesti, kulture i tradicije. Kroz istraživanje, izradu maski i pripremu izlaganja, učenici su naučili kako se povijest može prikazati na zanimljiv i interaktivan način, što je obogatilo njihov osobni razvoj.  Na kraju, rezultati projekata bili su izuzetno zanimljivi i poučni, a učenici su pokazali veliku kreativnost.

                                                                                                   Učiteljica povijesti Samanta Velemirović

Pročitajte još

Jesen u PB-u

Jesen u PB-u

U proteklom razdoblju u produženom boravku prigodno smo pozdravili jesen prikupljanjem jesenskih plodova, a učenici su ih donosili i rado o njima razgovarali. Uživali smo i u igri u školskom dvorištu te u šetnjama gradom, istražujući okolinu i učeći kroz zabavu. Kroz...

Mjesec knjige u PB-u

Mjesec knjige u PB-u

Tijekom Mjeseca knjige (15.10-15.11) učenici su u produženi boravak donijeli svoje omiljene slikovnice te ih ponosno predstavljali prijateljima. Čitali su priče prijateljima, bojali likove iz bajki i razgovarali o njihovim osobinama. Posjetili smo i školsku knjižnicu,...

Skip to content