Osnovna škola "Dr. Franjo Tuđman" Beli Manastir

Aktivacija mTokena

Upute za mToken portal

"Mravci - znalci"

Priručnik za pomoćnike u nastavi  za rad s djecom s teškoćama u razvoju

Ucimo zajedno.pdf

Kampanja za zaustavljanje seksualnog nasilja nad djecom

Raspored zvona 2023./24.

Upisi u srednju školu

Upisi.hr

Predmetna nastava

Nastava u višim razredima (V. - VIII.) odvija se u specijaliziranim učionicama, tako gotovo svaki predmet ima svoju učionicu.

POGLEDAJTE NAŠE UČIONICE

Razredi u 2022./2023.

peti razredi šesti razredi sedmi razredi osmi razredi
5.a
    7.d
Nataša Nadoveza

Završna ekskurzija osmih razreda - Zadar
Autor: Ivana Hannich, 2. 7. 2011.

U periodu od 11. lipnja 2011. godine do 15. lipnja 2011. godine učenici naše škole bili su na završnoj ekskurziji u Zadru. Na ekskurziju su otputovala 63 učenika iz 8. a, b, c, d i e razreda zajedno sa svojih pet razrednika: Zdenka Baković, razrednica 8.a, Svjetlana Nenadović, razrednica 8.b, Franjo Balog, razrednik 8.c, Sofija Bodlović, razrednica 8.d, Ivana Hannich, razrednica 8.e.

Polazak ispred škole bio je u subotu, 11. 06. u 5:00 sati. U popodnevnim smo satima stigli u Rastoke. U kanjonu rijeke Korane ostali smo oko pola sata, prošetali i fotografirali mnogobrojne slapove, jezerca, brzace i mlinice. Nakon razgledanja Rastoka, uputili smo se prema NP Paklenica. Tamo smo saslušali kratko predavanje o nacionalnom parku te smo uz stručno vodstvo nekoliko kilometara prošetali planinarskom stazom i naučili nešto i o planinarenju.  U večernjim smo satima stigli u Zadar i smjestili se u Omladinski hostel. Večerali smo, raspakirali  se i osvježili od puta te smo se zaputili do disko kluba, gdje su se učenici isplesali i zabavili nekoliko sati. Vratili smo se u hostel te otišli na počinak.

U nedjelju, 12.06. učenici su imali slobodan dan. Nakon doručka smo se svi zajedno uputili na obližnju gradsku plažu “Borik” gdje smo ostali do ručka. Poslije ručka se dio učenika i učitelja vratio na plažu, a dio je ostao u hostelu, odmarajući se. Nakon večere smo otišli u slobodno razgledavanje grada Zadra, gdje su učenici imali tri sata za istraživanje grada i šetnju.

U ponedjeljak, 13. 06. nakon doručka imali smo organiziran cjelodnevni izlet u NP Krka i grad Šibenik. U nacionalnom smo se parku vozili brodom do otočića Vrgorca gdje smo uz stručno vodstvo obišli otok, crkvu i naučili nešto o povijesti otoka. Nakon toga smo imali slobodno vrijeme za razgledavanje prirodnih ljepota nacionalnog parka i šetnju stazama i mostićima uz mnogobrojne slapove i jezera. Nakon ručka (hostelski lunch-paket), uputili smo se prema Šibeniku. Obišli smo najvažnije znamenitosti grada uz stručno vodstvo (Katedrala Sv. Jakova, Kneževa palača…). U večernjim smo se satima vratili na večeru u hostel.

U utorak, 13.06. smo nakon doručka otišli u razgledavanje kulturnih i povijesnih znamenitosti grada Zadra uz stručno vodstvo. Izdvojili bismo najpoznatiji spomenik grada Zadra - crkvu Sv Donata, pločnik glavnog trga – Forum, najpoznatiju zadarsku ulicu - Kalelargu, Katedralu Sv. Stošije, Kopnena vrata, Trg pet bunara, te na rivi Morske orgulje i Pozdrav Suncu… Učenici su imali i slobodno vrijeme za kupnju i samostalno istraživanje grada. U hostel smo se vratili na ručak, a nakon toga smo odlučili još malo uživati u suncu, moru i plaži. Nakon večere, osoblje hostela je za učenke organiziralo ples u sklopu hostela.

Posljednji dan naše ekskurzije, 14. 06. 2011. smo nakon doručka još malo vremena odlučili provesti na plaži, a nakon ručka u 12:30 smo krenuli kući.

Učenici su za kraj ispunili evaluacijske listiće. Analizom listića utvrđeno je da su gotovo svi učenici u potpunosti zadovoljni završnom ekskurzijom, prijevozom, hostelskim smještajem, hranom i izletima. Voljeli bi da je ekskurzija duže trajala i da su imali još više slobodnog vremena.

Umorni od puta, ali bogatiji za još jedno iskustvo stečeno putovanjem, učenici  su u dobrom raspoloženju stigli u svoj grad oko 22:00 sata.

S uspomenama u srcu ponesenih iz Zadra, Šibenika, NP Krke i Paklenice te Rastoka, hostelskog smještaja i dobre zabave i s ponekim suvenirom u torbi koji će ih podsjećati na ovu nezaboravnu i sadržajnu ekskurziju, učenici su ispred škole napustili autobus i sa svojim se roditeljima zaputili kućama.