preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dr. Franjo Tuđman" Beli Manastir

Login
Tražilica

Aktivacija mTokena

Upute za mToken portal

"Mravci - znalci"

 

Priručnik za pomoćnike u nastavi  za rad s djecom s teškoćama u razvoju

Priloženi dokumenti:
Ucimo zajedno.pdf

 

Kampanja za zaustavljanje seksualnog nasilja nad djecom

Raspored zvona 2023./24.

1. sat

8:00-8:45

13:30-14:15

2. sat

8:50-9:35

14:20-15:05

3. sat

 9:45-10:30

15:15-16:00

4. sat

10:40-11:25

16:05-16:50

5. sat

11:30-12:15

16:55-17:40

6. sat

12:20-13:05

17:45-18:30

 

Priloženi dokumenti:
19 dec.pdf

Naš YouTube kanal

 

Upisi u srednju školu

Upisi.hr

Predmetna nastava

Nastava u višim razredima (V. - VIII.) odvija se u specijaliziranim učionicama, tako gotovo svaki predmet ima svoju učionicu.

POGLEDAJTE NAŠE UČIONICE
 

Razredi u 2023./2024.

peti razredi šesti razredi sedmi razredi osmi razredi
5.a
Zdenka Baković
6.a
Nada Stojanović
7.a
Ana Rabbi
8.a
Ivan Getto
5.b
Luka Vrbanić
6.b
Ivana Kostadinović
7.b
Ines Banek
8.b
Svetlana Grujić
5.c
Petar Jukić

6.c

Sonja Jakobfi

  8.c
Josip Klaić
     

8.d

Tanja Babić

 




Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kada (M)učitelj postane M(učenik)
Autor: Vedrana Katalinić, 2. 3. 2014.

Koraci znanja kreću se pod vodstvom naših najvećih govornika-učitelja. Već dugo vremena usklađujemo međusobni ritam kroz uobičajene školske sate. Kako bi poučavanje postalo zanimljivije, učenici 8.c razreda osmislili su sat hrvatskog jezika na drugačiji način. Profesorice Svjetlana Grujić i Ana-Marija Posavec su na četrdeset i pet minuta prošle dio našeg svakidašnjeg puta. Zamjena između učitelja i učenika se dogodila u trenutku kada se dubina znanja prekrojila. Tko se bolje snašao u svojoj novoj ulozi i kako je to izgledalo, saznajte u sljedećim redovima.


Dana 27. veljače 2014. godine, učenici 8.c razreda Sara Bonet, Andrea Feher i Tin Bubalović preuzeli su učiteljske uloge. Sat književnosti bio je posvećen ulomku „Šuti i plivaj!“ iz romana „Kod kuće je najgore“, autora Ephraima Kishona. Sara nam je u uvodnom dijelu prikazala video u kojem smo mogli vidjeti plivačke pokušaje raznih životinja. Sličnosti su bile očite. Kasnije smo trebali zajedničkim snagama napraviti oluju ideja na riječ „plivanje“. Nakon što smo ušli u svijet vode, Andrea je ubrzo uskočila i u one čitalačke. Analiza je trebala biti napravljena izbliza. Tema, likovi, karakterizacija i zatim kratka rotacija u svijetu humoreske. Dok su naše nastavnice promatrale njihovo predavanje, Tin nam je podijelio papire. Sastavio je pet pitanja o pročitanom ulomku i kroz prezentaciju pročitao zanimljivosti o bazenima. Dosadi naravno nije bilo ni riječi, a opće je poznato da smijeh svaki školski sat liječi.

Mišljenja su zapisali i oni na starim pozicijama pa se od doživljaja stvorila razredna kompozicija.

Luka: Moje mišljenje o ovakvom načinu poučavanja mi se jako svidio. Bilo je vrlo zanimljivo, naučili smo nešto novo i na kraju smo se i zabavili.

Mario: Ovakav način rada mi se sviđa, jer je bilo zanimljivo i zabavno.

Nastasia: Sat mi se svidio. Mislim da je bilo zanimljivo i zabavno.

Iva: Sat mi se svidio jer se sati trebaju malo promijeniti.

Borna: Ovo je bilo nešto novo, ali zabavno osmišljeno.

Ulogu je imao i „profesionalni“ fotograf  Banek Mario koji je fotografije ispod teksta stavio.

Vedrana Katalinić, (Mali novinari)





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju