1. sat |
8:00-8:45 |
13:30-14:15 |
2. sat |
8:50-9:35 |
14:20-15:05 |
3. sat |
9:45-10:30 |
15:15-16:00 |
4. sat |
10:40-11:25 |
16:05-16:50 |
5. sat |
11:30-12:15 |
16:55-17:40 |
6. sat |
12:20-13:05 |
17:45-18:30 |
Svjedoci smo kako današnji učenici sve manje čitaju, sve ih je teže „natjerati“ da uzmu knjigu u ruke i počnu čitati. I mi, učiteljice Hrvatskog jezika, svjesne smo kako je čitanje lektire postalo muka za većinu učenika, a pisanje na zadani način prava kalvarija. Stoga u svom radu nastojimo na različite načine privući učenike lektirnom djelu, animirati ih da uzmu knjigu u ruke, da kritički promišljaju o pročitanom i na kraju, da priču razumiju jer će samo tako ona ostaviti traga u njihovom pamćenju.
Rukovodeći se tim elementima nastojim lektirne naslove približiti djeci na različie načine i interpretaciju tih djela učiniti zanimljivom. Stoga sam učenicima 5.c razreda predložila dramatizaciju Bajke o ribaru i ribici A. S. Puškina.
Na početku mjeseca odredila sam samo redatelje, učenike koji su trebali sami podijeliti sljedeće zadatke: odrediti glumce (ribara, njegovu ženu i zlatnu ribicu), scenografe, kostimografe, scenariste.....
Bio je to zanimljiv sat lektire o čemu svjedoče i fotografije.