preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dr. Franjo Tuđman" Beli Manastir

Login
Tražilica

Aktivacija mTokena

Upute za mToken portal

"Mravci - znalci"

 

Priručnik za pomoćnike u nastavi  za rad s djecom s teškoćama u razvoju

Priloženi dokumenti:
Ucimo zajedno.pdf

 

Kampanja za zaustavljanje seksualnog nasilja nad djecom

Raspored zvona 2023./24.

1. sat

8:00-8:45

13:30-14:15

2. sat

8:50-9:35

14:20-15:05

3. sat

 9:45-10:30

15:15-16:00

4. sat

10:40-11:25

16:05-16:50

5. sat

11:30-12:15

16:55-17:40

6. sat

12:20-13:05

17:45-18:30

 

Priloženi dokumenti:
19 dec.pdf

Naš YouTube kanal

 

Upisi u srednju školu

Upisi.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kada (M)učitelj postane M(učenik)
Autor: Vedrana Katalinić, 2. 3. 2014.

Koraci znanja kreću se pod vodstvom naših najvećih govornika-učitelja. Već dugo vremena usklađujemo međusobni ritam kroz uobičajene školske sate. Kako bi poučavanje postalo zanimljivije, učenici 8.c razreda osmislili su sat hrvatskog jezika na drugačiji način. Profesorice Svjetlana Grujić i Ana-Marija Posavec su na četrdeset i pet minuta prošle dio našeg svakidašnjeg puta. Zamjena između učitelja i učenika se dogodila u trenutku kada se dubina znanja prekrojila. Tko se bolje snašao u svojoj novoj ulozi i kako je to izgledalo, saznajte u sljedećim redovima.


Dana 27. veljače 2014. godine, učenici 8.c razreda Sara Bonet, Andrea Feher i Tin Bubalović preuzeli su učiteljske uloge. Sat književnosti bio je posvećen ulomku „Šuti i plivaj!“ iz romana „Kod kuće je najgore“, autora Ephraima Kishona. Sara nam je u uvodnom dijelu prikazala video u kojem smo mogli vidjeti plivačke pokušaje raznih životinja. Sličnosti su bile očite. Kasnije smo trebali zajedničkim snagama napraviti oluju ideja na riječ „plivanje“. Nakon što smo ušli u svijet vode, Andrea je ubrzo uskočila i u one čitalačke. Analiza je trebala biti napravljena izbliza. Tema, likovi, karakterizacija i zatim kratka rotacija u svijetu humoreske. Dok su naše nastavnice promatrale njihovo predavanje, Tin nam je podijelio papire. Sastavio je pet pitanja o pročitanom ulomku i kroz prezentaciju pročitao zanimljivosti o bazenima. Dosadi naravno nije bilo ni riječi, a opće je poznato da smijeh svaki školski sat liječi.

Mišljenja su zapisali i oni na starim pozicijama pa se od doživljaja stvorila razredna kompozicija.

Luka: Moje mišljenje o ovakvom načinu poučavanja mi se jako svidio. Bilo je vrlo zanimljivo, naučili smo nešto novo i na kraju smo se i zabavili.

Mario: Ovakav način rada mi se sviđa, jer je bilo zanimljivo i zabavno.

Nastasia: Sat mi se svidio. Mislim da je bilo zanimljivo i zabavno.

Iva: Sat mi se svidio jer se sati trebaju malo promijeniti.

Borna: Ovo je bilo nešto novo, ali zabavno osmišljeno.

Ulogu je imao i „profesionalni“ fotograf  Banek Mario koji je fotografije ispod teksta stavio.

Vedrana Katalinić, (Mali novinari)





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju