Osnovna škola "Dr. Franjo Tuđman" Beli Manastir

Aktivacija mTokena

Upute za mToken portal

"Mravci - znalci"

Priručnik za pomoćnike u nastavi  za rad s djecom s teškoćama u razvoju

Ucimo zajedno.pdf

Kampanja za zaustavljanje seksualnog nasilja nad djecom

Raspored zvona 2023./24.

Upisi.hr

Natjecanja / Slobodne aktivnosti
TRI DANA - LIDRANA
Autor: Zdenka Baković, 17. 4. 2013.

PRVI

Autobusna stanica, Osijek. Gluho doba noći,ekipa Lidranovaca se polako okuplja. Čepin, Našice, Osijek i naravno, mi Belomanastirci. Djeca s nestrpljenjem očekuju autobus, a mi učitelji raspravljamo o županijskom Lidranu. Komentari i ocjene.

U autobusu pozdravljanje, zauzimanje mjesta i pokušaj pronalaženja  što udobnijeg položaja na ionako skučenom sjedalu. U polusnu, nakon višesatne vožnje, tek oko podneva stižemo na odredište, u Primošten. Hotel „Zora“.

Na brzinu uzimamo ključeve soba, ubacujemo stvari i odlazimo u dvoranu „Kravata“ u kojem probe i nastupe imaju djeca u pojedinačnoj scenskoj kategoriji u koju spada i Milana.

Milana probu odrađuje bez problema i odmah odlazi na kupanje, na bazene.  Za danas mladi glumci nemaju više obveza, osim dolaska na svečanost otvaranja 22. državne smotre LiDraNa koja započinje u 20 sati.

DRUGI

Današnji dan je prepun događanja. Gotovo sve kategorije dječjeg stvaralaštva danas imaju svoje predstavljanje: školski listovi, literarni radovi, skupni scenski nastupi, pojedinačni nastupi. Htjeli bismo što više toga vidjeti, pogledati kako rade u drugim školama, jer ovdje su stigli najbolji od najboljih. Odlazimo na skupne nastupe i uživamo u onome što su djeca pokazala. A repertoar školskih dramskih skupina doista je reprezentativan: od pantomine, kazališta sjena, dramatizacije recitala do klasičnih igrokaza. Poseban dojam na mene ostavljaju djeca iz jedne zagrebačke osnovne škole sa svojom pantomimičarskom predstavom „Ko u filmu“.

Nedjeljno popodne iskoristili smo i za šetnju do središta grada, prošetali uz prekrasnu obalu, uživajući u suncu iako je dojam sunčanog vremena kvarila hladna bura.

U večernjim satima Milana je imala svoj nastup. Pred prepunom dvoranom izvela je monolog iz romana Jodie Picault „Čuvarica sestre svoje“.  Dok je nadahnuto govorila tekst dvoranom je vladao muk. Čini se kako nitko nije ostao ravnodušan na taj nadasve emocionalan ulomak koji je Milana izvela kao prava profesionalna glumica. Gromki pljesak na kraju bio je pokazatelj njezinog uspješnog nastupa.

TREĆI

Dan za odmor—kako su djeca rekla. Glumci su danas imali slobodan dan, nije bilo ni pojedinačnih ni skupnih nastupa. Stoga su započela, bolje reći, nastavila se druženja, upoznavanja s novim prijateljima, šetnja uz more i sjedenje na sunčanoj terasi hotela.  No, prije toga trebali smo spremiti svoje stvari, iznijeti ih iz sobe...Mi, mentori izmjenjivali smo dojmove, komentirali ono što smo vidjeli, čestitali jedni drugima. Bilo je to doista lijepo druženje učenika i njihovih mentora, prikupljanje i razmjenjivanje ideja za neke nove projekte.

Oko podneva održano je i svečano zatvaranje 22. državne smotre  LiDraNa.

Ponovo autobus i pokret ka našoj ravnoj, suncem okupanoj Baranji. U autobusu opuštena, vesela atmosfera, pjesma i smijeh, razmjena brojeva mobitela, zajedničko fotografiranje...

Tri dana LiDraNa bila su tri dana dječjeg smijeha,zabave, igara, glume, poezije,....bilo je to nezaboravno iskustvo. I za mene i za moju Milanu.