1. sat |
8:00-8:45 |
13:30-14:15 |
2. sat |
8:50-9:35 |
14:20-15:05 |
3. sat |
9:45-10:30 |
15:15-16:00 |
4. sat |
10:40-11:25 |
16:05-16:50 |
5. sat |
11:30-12:15 |
16:55-17:40 |
6. sat |
12:20-13:05 |
17:45-18:30 |
Praktični rad u nastavi prirode i biologije
Da nastava prirode i biologije zna biti zanimljiva učenici su pokazali izradom modela. Prema naputcima svojih učitelja Sonje Jakobfi i Saše Musa marljivo su prionili na posao.
Učenici petih razreda na satu prirode izrađivali su modele biljne i životinjske stanice. Cilj ovog praktičnog rada bio je što zornije prikazati dijelove stanice, te znati uočiti razliku između biljne i životinjske stanice. Modeli su izrađivani od kartona, plastelina, glinamola.
Učenici sedmih razreda na satu biologije izrađivali su modele virusa. Cilj izrade virusa bio je da učenici upoznaju građu virusa. Modeli su izrađeni u kombinaciji gume, vune, plastike, žice, različitih vrsta pribadača.
Učenici osmih razreda izrađivali su model DNA. Cilj izrade modela je bilo prepoznati spajanje točno određenih dušičnih baza s točno određenim dušičnim bazama. Učenici su trebali prepoznati da DNA ima oblik dvostruke uzvojnice pa su u radovima koristili savijenu žicu, a neki učenici koristili su i raznobojne slamčice. Pri izradi modela učenici su koristili žicu, kolaž papir, plastelin.
Ovakav način izvedbe nastave prirode i biologije učenicima je bio zanimljiv, jer su tako izrazili svoju kreativnost. Učenički radovi nagrađeni su pohvalama i lijepim ocjenama u imeniku.
Učenici petih, sedmih i osmih razreda i učitelji prirode i biologije
Sonja Jakobfi i Saša Musa