Jedna od zadaća svakog knjižničara je poučavanje informacijske pismenosti.
U mnoštvu informacija i različitih izvora znanja, postalo je jako važno znati pronaći odgovarajući podatak, odnosno sadržaj, pravilno ga upotrijebiti i vrednovati na pravi način.
Cilj mog poučavanja i rada s učenicima je i način učenja, odnosno naučiti učenike KAKO UČITI, kako se snalaziti u različitim izvorima znanja i konačno kako pronađene sadržaje sažeti i steći znanje.
Stjecanje znanja je proces koji u školskoj knjižnici počinje već od prvog razreda kada djeca dolaze i upoznaju se s prostorom i radom knjižnice, slušaju bajke i druže se s knjigama.
U drugom razredu polako ih uvodim u svijet časopisa i enciklopedija.
Cilj radionica održanih s učenicima drugog razreda je pobuđivanje interesa za referentnu literaturu, učenje dijelova enciklopedije ( sadržaj, kazalo, abecedni slijed ), vrste enciklopedija te snalaženje u enciklopediji.
Na ovakvu vrstu rada učenici reagiraju vrlo pozitivno što moj posao čini iznimno lijepim i sadržajnim.
Darija Klaričić-Veg, dipl. knjižničar